Wulkanizacja Słupsk
W branży wulkanizacji, Słupsk posiada wysokiej jakości serwis przy ul. Gdańskiej 18. Jeżeli zależy Ci na czasie i chcesz szybko dokonać wymiany opon z letnich na zimowe czy odwrotnie to skontaktuj się z nami. Oferujemy zarówno usługi wulkanizacji w Słupsku, jak i wymianę opon w Słupsku i okolicach. Dokładamy wszelkich starań, by Twój samochód działał sprawnie, a jazda nim była bezpieczna i komfortowa.
Obecna w naszej ofercie wulkanizacja w Słupsku jest to szeroko pojęty zakres usług, w którym mieści się między innymi naprawa opon oraz kół, a także prostowanie felg aluminiowych i stalowych. Dodatkowo do usług tych zalicza się również wyważenie kół oraz napełnianie ich gazem. Wszystko to wykonujemy w dogodnych cenach przy bardzo wysokiej jakości.
Wymiana opon Słupsk – szybko i profesjonalnie!
W naszej wulkanizacji dokonujemy m.in. wymiany opon w Słupsku. Nasz warsztat dostosowujemy pod kątem wyposażenia w taki sposób, aby szybko i sprawnie wymienić opony. Przyczynia się do tego również doświadczenie i fachowa wiedza naszych mechaników. Procedurę wymiany rozpoczynamy od ściągnięcia starych opon, by następnie założyć nowe. Ponadto konieczne jest również wyważanie kół, co umożliwia dokładne rozłożenie ciężaru. Tylko tak przeprowadzona procedura zagwarantuje nam bezpieczeństwo.
Jeżeli więc interesuje Cię wymiana opon w Słupsku to zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Wulkanizacja – wymiana opon Słupsk cennik
Stalowe felgi | ≤17″ | ≥18″ |
Demontaż i montaż opon | 40 zł | 48 zł |
Wyważenie kół | 30 zł | 40 zł |
Demontaż i montaż kół | 20 zł | 20 zł |
Aluminiowe felgi | ≤17″ | ≥18″ |
Demontaż i montaż opon | 40 zł | 48 zł |
Wyważenie kół | 50 zł | 58 zł |
Demontaż i montaż kół | 20 zł | 20 zł |
Wstawienie zaworu | 4 zł/szt | |
Dopłata do wymiany opon z czujnikiem w kole (TPMS) | 5 zł/szt | |
Przechowywanie opon / kół (sezon) | 99 zł/kpl |
Wulkanizacja – na czym kiedyś polegała ta usługa?
Wulkanizacja była usługą, która wykorzystywała nie tylko wiedzę i doświadczenie profesjonalnych mechaników, ale także rozwój techniki. Wykonywano ją wtedy, gdy opona była dość mocno zużyta i nienadająca się do jazdy. Przede wszystkim wulkanizacja polegała na zdjęciu starego bieżnika z opony i nałożeniu nowego. Nakładano wówczas warstwę gumy i w ten sposób kształtował się bieżnik. Tak nałożona masa przyklejana była następnie pod wpływem wysokiej temperatury do starej podstawy opony.
Opony poddane wulkanizacji nie różniły się znacząco jakością od nowych, nieużywanych wcześniej opon. Oczywiście było to możliwe tylko wtedy, kiedy usługa wykonana było prawidłowo.